pondělí 9. února 2009

Valentýn přání, vzory přání k Valentýnu - SMS

Pomalu se nám blíží svatý Valentýn a tak by se možná hodila nějaká ta přání a přáníčka pro vaše milé.

SMS přání ke svatému Valentýnu 2009
Tady několik slovních přání k Valentýnu, které můžete poslat ke svatému Valentýnu jako SMS:

"Valentynku moje lasko dneska tobe posilam. At vis ze ja neustale pro te v srdci misto mam."

"Vlastníš to, co nemá nikdo jiný na světě ... klíč k mému srdci. Miluji Tě a přeji Ti krásného Valentýna"


"Nemusíme ani slavit den sv.Valentýna, protože ty jsi můj valentýnek.
"

"Miláčku, proč slavit svatého Valentýna právě 14.února? Každý den, kdy jsme spolu je přece dnem zamilovaných."

"Na svatého Valentýna srdíčko své otvírám, že jsi moje velká láska, stále na Tě vzpomínám a polibky do dáli za tebou já posílám."

"Miluji tě víc než vanilkovou zmrzlinu................. a vanilkovou zmrzlinu miluji nejvíc na světě."

"Jen jedno přání si mé srdce přálo, aby bylo Tebou navždy milováno. Lásko má já Tě rád mám a přeji Ti krásného Valentýna.
"

Nezapomeňte, že Valentýn má svátek už 14. února!

Žádné komentáře:

 
PageRank ukazatel optimalizace PageRank.cz